vrijdag 10 maart 2006

Spotter bis

Spotter is blijkbaar niet echt een succes voor boeken en tijdschriften. Misschien wel voor huizen, auto's en vakanties. Eén iemand heeft gereageerd voor de tijdschriften, maar die laat nu ook niets meer weten. Nog geen reactie voor de boeken.

Maar ik raak die tijdschriften wel kwijt. De boekentoren zal er een hele stapel opnemen. Klantvriendelijk zijn ze daar anders niet. Eerst laten ze enkele weken niets horen , dan moet ik alles nog zelf brengen ook. Maar kom, het is voor een goed doel.

Als die andere persoon die interesse betoont heeft niets meer laat horen, zal ik misschien nog eens AMSAB contacteren. En de overschot naar OXFAM brengen. Die verkopen blijkbaar ook tijdschriften voor het goede doel.

De boeken wordt nog een ander paar mouwen. Vorig weekend het een en ander verkocht aan De Slegte. Pockets en licht beschadigde boeken interesseren hun niet. Je krijgt ook niet zodanig veel voor boeken die hun wel interesseren.

Ik heb een aantal boeken verkocht die ik destijds nog zelf voor mijn vader gekocht heb: De indiscrete charme van Jan Schueremans, pastoor van Ename van H. Milis, Gij met uw gezever, gij! van Kristien Hemmerechts, Procs in duplo van Jean-Pierre Van Rossem, Feestelijk Vermoord van Weduwe Oppermans, Louis Hap, het verhaal van een straat. De laatste twee moest De Slegte niet hebben. Van Feestelijk Vermoord verwonderde mij dat, want het is een Gentse detectiveroman van een 15-tal jaar terug, die tijdens de Gentse Feesten speelt.

Het probleem is plaatsgebrek: we kunnen die ongelooflijke hoeveelheid boeken gewoon niet meenemen. Mijn eigen boekenkast puilt zowat uit van de boeken. Ik heb boeken van mezelf verkocht om plaats te maken.Ik heb wel een zus die al veel meegenomen heeft, maar dat volstaat nog niet. Ik vrees dat ik binnenkort met boeken op rommelmarkten ga moeten staan. Het is eens wat anders.

Geen opmerkingen: