maandag 28 augustus 2006

Enkele impressies van mijn fietsreis

Ik beperk het verslag van mijn fietsreis tot enkele foto-impressies vanwege tijdsgebrek.


Lionel Vandenberghe in Esen bij Diksmuide, vlak voor de aankomst van de Vredesfietseling Posted by Picasa



De eerste allochtoon die sprak op de IJzerbedevaart. Het is een Gentenaar. Ik ken hem persoonlijk: Mohammed El Omari van de vereniging Divers en Actief. Symbolisch erg belangrijke gebeurtenis, die toespraak op de IJzerbedevaart 2006! Vind ik, tot spijt van wie 't benijdt! Posted by Picasa


Tekst van een Bretoense monument in Diksmuide ter ere van de gesneuvelde Bretonse soldaten uit de Eerste Wereldoorlog. . Posted by Picasa


Bij de start aan de jeugdherberg in Gent voor de laatste etappe naar Diksmuide Posted by Picasa


Debat in Gent (in het Zilverhof) over o.a. Europa, de vrede en Libanon. Met Jan Roegiers, anne Van Lancker en ... Jean-Luc Dehaene. Moderator was Bruno Huyghebaert. Posted by Picasa


De Vredesfietseling anno 2006 in volle actie! Posted by Picasa


De Voerense burgemeester heeft duidelijk alle vertrouwen in de komende gemeenteraadsverkiezingen Posted by Picasa

1 opmerking:

Anoniem zei

Da's aardig: je hebt me in je bloglinkslijst opgenomen. (bloglinkslijst, wat een woord! en dan te bedenken dat het eigenlijk webloglinkslijst moet zijn ;-) )