donderdag 25 januari 2007

A new life

Al lang niks meer gepost. Weinig behoefte daartoe gevoeld. Het een beetje moe om persoonlijke gevoelens en observaties op het net tegooien. En te veel bezig met de grote verhuisoperatie. Gedacht aan stoppen, maar na enig aandringen...
Misschien post ik van tijd tot tijd nog wel eens iets. Probeer ik deze blog nu en dan wat nieuw leven in te blazen.

Ik was al bijna vergeten hoe je inlogt via de nieuwe Google-account.

Ondertussen ben ik een nieuw leven begonnen. Ik woon sinds enkele maanden op het platteland. Hoewel platteland ... Eerder een groen, residentieel gebied, dat paalt aan de stad waar ik meer dan 25 jaar gewoond heb.

Het is nog steeds wennen. Het is er rustig, soms iets te. Het doet raar aan als je gewoon bent van je deur uit te stappen en midden in het gewoel terecht te komen. Vooral in de winter is dat raar.
Maar goed: de lente is niet zo veraf meer. En de zomer zal wellicht veel goedmaken. Bovendien ken ik in mijn nieuwe biotoop nog niet veel volk.

En Gent is toch ook niet zo ver. Als het weer het toelaat doe ik die 10 kilometer geregeld met de fiets. En ik zit niet meer constant in dat te drukke verkeer. En in die veel te drukke warenhuizen met al die haastige mensen. Tijd om te onthaasten.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze blog gaat over Andreas, de striptekenaar:
http://andreas-martens.skynetblogs.be
Het is een mooie blog met veel links.
Hij bestaat nog niet lang, maar groeit snel.

Anoniem zei

Welcome to our website for you World of Warcraft Gold,Wow Gold,Cheap World of Warcraft Gold,cheap wow gold,buy cheap wow gold,real wow gold,sell wow gold, ...Here wow gold of 1000 gold at $68.99-$80.99 ,World Of Warcraft Gold,buy wow gold,sell world of warcraft gold(wow gold),buy euro gold wow Cheap wow gold,cheapest wow gold store ... gw gold buy euro gold wow wow gold--buy cheap wow gold,sell wow gold.welcome to buy cheap wow gold--cheap, easy,wow gold purchasing.World of Warcraft,wow gold Super ...
We can have your wow gold,buy wow gold,wow gold game,gw gold, wow Gold Cheap wow, Cheap wow gold,world of warcraft gold deal,Cheap WOW Gold ...

Welcome to our website for you World of Warcraft Gold,Wow Gold,Cheap World of Warcraft Gold,wow gold,buy cheap wow gold,real wow gold,sell wow gold, ...
Here wow gold of 1000 gold at $68.99-$80.99,World Of Warcraft Gold,buy wow gold,sell world of warcraft gold(wow gold),buy gold wow lightninghoof instock Cheap wow gold,cheapest wow gold store ...
wow gold--buy cheap wow gold,sell wow gold.welcome to buy cheap wow gold--cheap, easy, wow gold purchasing.World of Warcraft,wow gold Super ...
Wow gold- Gold for buy gold wow lightninghoof instock EU-Server: ...wow Gold EU: starting from 84,99?; 3000 WoW Gold EU: starting from 119,99?. wow Gold- Leveling Services: ...
We can have your wow Gold,buy wow Gold,wow Gold game,wow gold, Cheap wow Gold, Cheap World of Warcraft Gold,world of warcraft gold deal,buy cheap wow gold,Cheap WOW Gold ...

Here wow Gold of 1000 gold at $68.99-$80.99,World Of Warcraft Gold,buy wow Gold,sell world of warcraft gold(wow gold),Cheap wow gold,cheapest World of Warcraft Gold store ...

Peter zei

De Gentse Zwijger heeft zijn naam niet gestolen. :-)