vrijdag 1 juni 2007

Op campagne - 3

Het wordt hoog tijd dat die verkiezingen achter de rug zijn.

De laatste tijd heb ik vooral affiches geplakt. Ik heb al een (uiteraard onterechte) klacht aan mijn been gehad voor het overplakken van affiches van een andere partij in een buurgemeente. Tja, als die denken dat die gemeentelijke borden voor hen alleen zijn!

Gisterenavond en -nacht heb ik meegholpen om adressen te schrijven en postzegels te plakken. Er stond een emmer half gevuld met pap achterin mijn auto en die is tot twee keer toe omvergevallen! Te bruuske manoevres, helaas!
Wat een smeerlapperij! De eerste keer lag er een deken onder, de tweede keer niet.
Ik ben tot twee uur 's nachts beziggeweest met die smurrie te verwijderen en mijn auto te reinigen.

De vermoeidheid begint bovendien te wegen. Maar voor de kandidaten zelf, zeker die op strijdplaatsen zal het wel nog veel erger zijn. Die zitten nog met extra spanning.

2 opmerkingen:

PM zei

Gelukkig ben je nu van de campagne verlost.
Ik kwam nog even langs om te laten weten dat er een dichtbundel van me is verschenen: "Aan niemand opgedragen".
Meer info via peter.motte@skynet.be

Anoniem zei

Interessante blog, goed en vlot geschreven. Zeker niet opgeven, zou jammer zijn voor uw lezers. Kwam u pas vandaag (20.06.07) op het spoor. Gelukkig kan ik alles inhalen via uw geschiedenis.

Walter