maandag 29 september 2008

Spontane keuken


Tegengekomen in Sint-Maria-Horebeke op een van de fietstochten, die ik de laatste tijd weer vaak onderneem, vooral in de Vlaamse Ardennen. Een restaurant met spontane keuken. Zie foto (klik erop om die te vergroten). Weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen???? Pierre pour les amis is de naam. Iemand die spontaan begint te koken als de vrienden aan de deur staan?

De sportmaand september zit er zo goed als op. Morgen begint de herfst zeggen ze. Het wordt al merkelijk vroeger donker. Langzaamaan kom ik in herfststemming. Beetje somber wil dat zeggen. Het vallen van de bladeren. Ons spaargeld dat bedreigd wordt en zo.

Nogal veel gefietst de laatste tijd. Ik schrijf nog wel eens een verslagje. Al 4 à 5 kilo afgevallen ondertussen, na ongeveer een maand. Ik zet die inspanning verder. Vanaf nu zou je het stilaan toch mogen beginnen zien.

Verder weinig te melden. Enkel vorige week een daguitstap met het werk naar dierenpark Planckendael bij Mechelen. We kregen er allerlei opdrachten. Spelletjes eigenlijk. Teambuilding en zo weetjewel? Het viel nog mee om het kind in jezelf weer eens boven te brengen.

1 opmerking:

zapnimf zei

Niet te somber : Miet Smet en Martens zijn getrouwd! Een lichtpuntje!