woensdag 21 mei 2008

Each woman kills the thing she loves

De blogmalaise gaat verder...

Als je dit berichtje mag geloven, wil ook Georgina ophouden met bloggen. Meent ze het of meent ze het niet? En als ze het meent, gaat ze het volhouden? Eens een blogger... Juist ja! Maar toch? Als ze ermee stopt zullen we Georgina natuurlijk erg missen! En zij ons ook, denk ik.

Het deed me denken aan een bekend citaat: Each man kills the thing he loves. Het komt uit The Ballad of Reading Gaol van Oscar Wilde. Het is ook op muziek gezet en gezongen door onder andere de Ierse zanger en vriend van Bono, Gavin Friday.

Uiteraard gaat het ook op voor vrouwen.

Wat ze ook doet, we wensen Georgina het beste, ook in de eeuwige jachtvelden van de bits en bytes! Het zal hier bovendien een stuk stiller worden, want zij was een van mijn frequente bezoekers.

3 opmerkingen:

zapnimf zei

Eens je afgekickt bent van dat bloggen, denk ik niet dat je nog veel bij anderen gaat lezen.
Dus of ze ons zal missen...?
Andersom natuurlijk wel!

Anoniem zei

Wie beweert dat hij stopt met bloggen komt bijna altijd terug. Ik vind het belachelijk. Als je stopt, en de reden is dat bloggen en reeele dingen te "close" komen, moet je zogezegd nog eens aandacht trekken door aan te kondigen dat je gaat stoppen. Ik lach daarmee. Vrouwen doen het dan ook nog vaak om aandacht te krijgen van een mannelijke blogger (of meerdere). Allemaal nep, dat gedoe.

Een ex-blogster.

Anoniem zei

In het verlengde van het citaat: 'Het monster van China' van Jacob Israël De Haan. Waar school allemaal niet goed voor is:)