maandag 4 augustus 2008

Blog award


Er is de Gentse Zwijger zowaar een blog award ten deel gevallen. Stefaan Degroote van Deinze blogt is de sympathieke ziel die daarvoor verantwoordelijk is.

Nu mag ik naar het schijnt ook zeven blog awards toekennen. Zeven is wel veel. Laten we er toch maar aan beginnen

Eve kan knappe en soms heel ontroerende stukjes schrijven, die zomaar uit haar klavier lijken te vloeien. Onlangs heeft ze de ondertitel van haar blog gewijzigd in Café Oase. Ze is hier maandenlang een frequente bezoekster geweest. Laat ons hopen dat deze blog award een aanleiding is voor haar om hier nog eens terug te komen piepen.

Zapnimf schrijft ook lang niet slecht. Gedurfd meestal om niet te zeggen altijd. Soms op het randje. Voor een blog zijn haar stukjes soms wel iets te lang naar mijn smaak. Maar ze hebben een toenemend succes, zoals ook blijkt uit haar stijgende Technorati-ranking.

De Papieren Man is een nuttige blog over literatuur, die ik onlangs ontdekt heb en regelmatig gebruik, bvb. om een recensie op te zoeken..

Patrick is een nieuwkomer die hard zijn best doet en goede invallen heeft. Dat verdient een aanmoedigingspremie in de vorm van een award.

Kim schrijft over haar leven en haar voorliefde voor chocolade. Het is soms een beetje een huis-, tuin- en keukenblog, maar allez, die moeten er ook, zijn!

Tantieris kan ook schrijven, dat weet iedereen die haar blog af en toe bezoekt.

Rest er nog eentje en die geef ik aan Binnenstebuiten, een jong talent.

Oef, ik ben er geraakt!
Nablog: dit zijn de spelregels. Mijn award-toekenner (awardeur?) had me daar slecht over ingelicht: ik zal eens aan zijn oren moeten trekken! Ondertussen merk ik dat dat award-gedoe al een tijdje in de blogosfeer circuleert. De meesten zullen hem dus wel ver gehad hebben.
SPELREGELS
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site

7 opmerkingen:

zapnimf zei

O mercikes!
Randje? Gedurfd? Gij zijt niks gewoon, wil je zeggen.
Aan de lengte kan ik niks verhelpen, of je wil dat doorploeteren of je hebt er geen zin in, sorry!

Wat is dinges? Technorati? Nog nooit van gehoord.

Daniel Struyf zei

Bedankt voor de tip! Papieren Man is het soort blogs waarnaar ik op zoek ben ;-)

Anoniem zei

Hartelijk bedankt.
Ik zet hem graag op mijn schouw.

Anoniem zei

Lieverd
Bedankt

Heidi zei

gefeliciteerd met je award! Van mij krijg je er nog eentje bij!

Heidi zei

Gefeliciteerd met je award! Van mij krijg je er nog eentje bij!

De Gentse Zwijger zei

@ Heidi: bedankt voor de complimenten

@ Zapnimf: Technorati geeft een ranking gebaseerd op het aantal blogs dat naar jouw blog linkt. Jouw blog heeft vandaag 55, de mijne 19, zoals je ook onderaan rechts deze pagina kan vaststellen.