vrijdag 22 augustus 2008

Terug van weggeweest

Pas terug van een tiental dagen Frankrijk. Ik had het nodig om er even uit te zijn.
Ik ben vertrokken met een zeer bezwaard gemoed (zie o.a. vorig bericht en aanverwante omstandigheden). Het heeft me goed gedaan.

Tien dagen geen e-mail, facebook, internet in het algemeen: fantastisch! Bovendien heb ik enkele jaren geleden een goedkoop gsm-abonnement genomen. Ik was vergeten dat ik daardoor niet internationaal kon bellen. Resultaat: compleet niet bereikbaar! Wow! Wat een verademing! Natuurlijk heb ik een tweetal keer vanuit mijn hotelkamer een naast familielid opgebeld. Dat van dat gsm-abonnement ga ik toch maar veranderen. Er zal maar eens iets gebeuren tijdens je afwezigheid. Maar een pc of zo neem ik niet mee op reis. Ik heb trouwens toch nog geen mobiel internet. En een i-phone heb ik niet.

Het was een totaal geïmproviseerde reis. Ik ben gewoon in mijn auto gestapt. Ik wist ongeveer in welke richting of tot waar ik ging rijden, maar de rest was pure improvisatie. De impuls van het moment vaak. Beslissingen op kruispunten en zo. Very much myself!

Verslagje volgt.

1 opmerking:

Linn zei

Fijn te lezen dat het je deugd gedaan heeft.

Ik wacht al vol spanning op het verslag. Ik ben namelijk benieuwd waar je beland bent in Frankrijk. :)