zondag 21 augustus 2005

Het vertrek

Morgen vertrek ik dan eindelijk op mijn eerste fietsvakantie ooit.
Het zijn drukke dagen geweest: laatste boodschappen doen, inpakken, nazicht fiets,...
De eerste etappe gaat naar Leuven. Om en bij de 90 km. Op mijn computer zal 't wel een stuk meer zijn. Hoop dat het nog meevalt, want met al die bagage achteraan gaat het een stuk trager.
Daarna heb ik me een B&B gereserveerd in Xhendelesse-Herve.
Woendag naar Voeren, dan drie dagen Vredesfietseling naar de Westhoek. Plan daar nadien nog twee dagen te blijven, eens naar de Kust te fietsen, terug af te zakken naar Heuvelland en dinsdag de 30ste terug naar Gent te fietsen.

De weersvoorspellingen zijn allesbehalve fantastisch, maar allez, het avontuur wenkt voor een kleine 10 dagen, vóór ik weer aan de slag moet op mijn stoffig bureau in Brussel.

1 opmerking:

Anoniem zei

veel plezier!
en laat het u smaken

Jeronimo
http://guatemala2005.skynetblogs.be