vrijdag 5 augustus 2005

Eindelijk vakantie!

De lang verwachte vakantie is eindelijk aangebroken! Eigenlijk is ze al een weekje oud als ik dit schrijf. Maar ik heb nog tot het einde van de maand.

Tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb. Beetje een rare periode achter de rug. Gentse feesten-kater. Vorige week laatste werkweek met een aantal vervelende karweitjes (belastingen invullen, ...) erbovenop.

Vanaf vorig weekend vakantie. Deze week heb ik nog niet veel uitgevoerd. Het is ook nog geen schitterend weer geweest, behalve gisteren donderdag dan. Waar blijft die mooie zomer die ze ons beloofd hadden? Ik hoop dat we dit jaar in juni al niet het beste gehad hebben.

Ik heb me de afgelopen dagen vooral beziggehouden met fietswinkels te bezoeken en fietsmateriaal aan te kopen. Beetje technische problemen gehad met mijn fiets ook. Vreesde hem binnen te moeten doen, omdat hij een rare tik gaf bij elke trapomwenteling. Maar het valt nog wel mee of blijkt toch niet zo erg te zijn.

Beetje moeilijkheden gehad bij de aankopen voor mijn fiets ook, want op mijn Oxford-fiets past lang niet alles. Ik ben enkele keren moeten teruggaan naar winkels om aangekocht materiaal te ruilen. Erg vervelend. Gelukkig ligt deze stressperiode nu achter de rug, zodat ik verder mijn vakantie kan plannen.

Geen opmerkingen: