zondag 4 september 2005

De Gordel

Ik onderbreek even mijn reisverslag voor wat ander nieuws - Bedankt voor de steunbetuigingen overigens. Ik zal mijn reisverslag voorlopig wat moeten stilleggen, vanwege te veel werk. De vakantie zit erop en ik moet er meteen invliegen -

Vanmiddag heb ik met mijn broer de Gordel gereden. 50 km in het Pajottenland, met start- en eindpunt in Dilbeek. Zwaar parcours, voortdurend bergop en bergaf. We rijden een gemiddelde van 21,7 km/uur, behoorlijk stevig op zo'n parcours.


Mijn fietsende broertje tijdens een grote inspanning op een helling in de Gordel (ik was al een tijdje boven :-) Maar ik ben het bergop fietsen dan ook gewend. Posted by Picasa


Gooik is ook lang niet lelijk! Hier bijna op de grens met Pamel (Roosdaal).Posted by Picasa


Op dezelfde plaats, maar aan de andere kant van de heuvel Posted by Picasa

Schitterend weer! Eigenlijk te warm om te fietsen.
Veel volk, iets te veel, want ik hou eigenlijk niet van die massatoestanden.

Geen opmerkingen: