zondag 25 september 2005

Tommeke!

Tom Boonen wereldkampioen!
Ongelooflijk niet waar? Wat een wonderjaar voor die jonge wielerkampioen!

Ik vernam het nieuws in style: terwijl ik rond kwart over vijf stond te wachten op de laatste doortocht van een peloton beloften in een kermiskoers in Schelderode (Merelbeke). Ik kwam terug van een zondags fietstochtje naar Zottegem. Kwestie van mijn conditie nog wat te onderhouden en de laatste kilootjes die ik wil verliezen eraf te krijgen. Een andere fietser bracht het heuglijke nieuws. Ik reageerde aanvankelijk ongelovig.

Iets anders: de kans is groot dat ik heel binnenkort naar De Pinte verhuis. Wat de gevolgen van die eventuele verhuis op mijn blog zullen zijn, daarover moet ik nog nadenken. Ik ben in elk geval weinig geneigd om De Gentse Zwijger om te turnen in De Pintse Zwijger :-)

Afwachten maar. Uiteraard gaan alle andere praktische beslommeringen voor op de consequenties voor deze blog.

PS (27/9): de verhuis gaat niet door. Er is een kink in de kabel gekomen. Mogelijk is het maar uitstel, al zal het nog wel duren tot volgende lente.

1 opmerking:

Anoniem zei

verhuizen? zoekt u rustiger oorden op? of volgt u uw hart ergens naartoe ;-)
whatever
ik heb dit wekeen dook ruim 80 km gefietst ;-)
en was nog aan het bekomen toen ik alweer adem te kort had van opwinding toen Tommeke, wat doet 'm nu, hij gaat wereldkampioen worden, door de tv-luidsprekers schetterede en ik ook in juichen uitbarstte om eindleijk een opvolger te zien van Musseeuw! ;-)
lord cms
http://cms.skynetblogs.be