zaterdag 17 september 2005

OdeGand


Optreden van de Fanfare Kimbanguiste op de Korenlei Posted by Picasa

Traditionele heropening van het cultureel seizoen en het Festival van Vlaanderen in de Gentse binnenstad met OdeGand.

Niet zo fantastisch veel volk vanwege het minder goede weer. Ik heb een leuk optreden gezien van de Fanfare Kimbanguiste op de Gras- en Korenlei. Allemaal negertjes in van die groene pakjes. Heel te doene muziek voor een fanfare: beetje jazzy, repetitief. Aanstekelijk ritme.

Vanavond zal ik nog proberen het optreden van Wim Mertens en het Chinees vuurwerk mee te pikken.

Morgen moet ik helaas verstek geven voor Gent Fietst. Ik ga naar een activiteit van een vereniging waarvan ik lid ben in het Antwerpse.

1 opmerking:

Anoniem zei

shame on you!! antwerp begot!!!
it'd better be a good thing!
jeronimo
http://cms.skynetblogs.be