donderdag 1 september 2005

Werkwijze reisverslag

Nu alle foto's van mijn reis op mijn blog staan, zal ik geleidelijk, dag per dag en op mijn gemak, aan mijn eigenlijk reisverslag beginnen.

Ik heb niet alle foto's kunnen nemen die ik wou nemen. Dikwijls waren de weersomstandigheden verre van ideaal om foto's te nemen, zoals je kan zien op de foto's van Herstappe, Luik en het Land van Herve. Al fietsend foto's nemen gaat ook niet, zeker niet als je in groep fietst. Tijdens de Vredesfietseling heb ik alleen in de pauzes of 's avonds foto's kunnen nemen. Een aantal foto's waren mislukt of onscherp. Wellicht was mijn lens vuil geworden. Sommige foto's waren ook te haastig genomen.

Zo spijt het me dat ik geen foto's heb van de Maas in Visé of in Kanne (Riemst). Ook de mooie Haspengouw ontbreekt, evenals Eupen, Passendale en de streek rond Ieper.

Geen opmerkingen: