zaterdag 26 april 2008

Gastbloggen-stokje

Zonet is mijn gastblog bij Els Van Eeckhaut online gekomen onder de spraakmakende titel De Gentse Zwijger spreekt!

Die gastblog is een stokje gelanceerd door de bloggende jurist (of is het juristende blogger?) e-Mino. Op zijn blog vind je alle regels i.v.m. dit gastblogstokje.

Zelf stuur ik het stokje door naar drie blogs waarnaar ik nog nooit een stokje geworpen heb (en ook nog geen van de andere gastbloggers) Goed van mij, niet?

Het zijn: Binnenstebuiten, Patrick en Speels maar Serieus. Ziezo mensen, laat die teksten maar komen!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik wacht nog op mijn twee andere gastbloggers..In ieder geval hartelijk dank voor het bezoek!

e-Mino zei

Laten we het maar op de bloggende jurist houden. In die volgorde. Anders is het erg gesteld met mijn prioriteiten, vrees ik!

Anoniem zei

Jullie evenaren de snelheid van het licht!
Bij mij mag het op een gezapig tempo.

Linn zei

Ik raak maar niet op de site van Els. Ligt dat aan mij of hebben anderen daar ook last van? Ik zou nochtans graag je bijdrage aldaar lezen.

Bedankt trouwens voor het stokje. Muggenbeet wierp het mij gisteren ook al toe. Ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga aannemen. Hopelijk neem je mij dat niet kwalijk;

De Gentse Zwijger zei

@ Zapnimf: idd, best nimf, de stokjes volgen elkaar op in ijltempo! Voor mij mag er ook wat getemporizeerd worden.

@ Evelien: ik heb gezien dat Muggenbeet en ikzelf ons ongewild wat doorkruist hebben wat het doorgeven van het stokje betreft; Je doet maar wat je het beste lijkt. Wat de blog van Els beteft: die valt al eens plat, voor iedereen. Meestal is dat maar een keer per maand en voor enkele uren, maar de laatste tijd wordt het frequenter.

@ Els: geen dank, alleen spijtig dat je blog steeds platvalt sinds mijn gastbijdrage erop staat.

@ e-Mino: je prioriteiten weten te leggen! Daar komt het in het leven op aan!

Anoniem zei

Ja, mijn blog heeft een genetische afwijking, ik kan er niet meer mee lachen. Maar het is wel véél erger voor mij dan voor uw artikel, he, GZ;-) IK sta nu op het punt actieve blogeuthanasie toe te passen.

Anoniem zei

Maar! Ge kunt het artikel wel lezen via uw feedreaders nauurlijk! Dat ik daar nog niet aan gedacht heb..

Anoniem zei

Aha! Vandaar Els.