woensdag 19 juli 2006

Bijna vakantie

Gentse feesten, heel leuk weer (voor mij toch), een lang weekend, bijna vakantie... Wat moet een mens nog meer?

Ondertussen heb ik gedaan met mijn input van boeken op het net. Gelukkig maar, want ik werd oververmoeid en heb er lichte leverproblemen aan overgehouden. Wel vervelend tijdens de Gentse Feesten.

Ondertussen heb ik iets nieuws ontdekt: voor het eerst een aankoop gedaan op E-Bay! Verbluffend wat je daar allemaal vindt! Ondertussen moet ik wel mijn eerste aankoop (een oude postkaart) nog krijgen. Als dat maar goed afloopt! E-Bay is veel professioneler dan Kapaza, waar ik al een tijdje actief ben. Er zijn meer aanbiedingen en er komt veel meer volk naartoe. Het nadeel: het is allemaal nogal onpersoonlijk en er zijn veel bedriegers actief. Het is ook enorm verslavend. Ik heb ondertussen al twee nieuwe biedingen lopen, waarvan er vanavond eentje afloopt Allebei postkaarten van vlak voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog in de Westhoek (vooral Nieuwpoort). Leuk idee om een verzameling op te zetten.

Geen opmerkingen: