Beste klant,
Betreft: uw Frontpage website
Tot voor kort maakte u gebruik van het programma Frontpage voor het opladen van uw persoonlijke homepage bij Scarlet. Wegens een zware technische storing, is uw website verwijderd van onze systemen. Wat moet u doen om uw site opnieuw online te krijgen?
* Om uw site opnieuw op te laden kunt u niet meer gebruik maken van Frontpage, maar kan u dit voortaan doen via FTP. Meer informatie hierover vindt u op http://www.scarlet.be/nl/support/websites/ .
* U kan echter nog steeds uw vertrouwd internetadres gebruiken om zelf uw site opnieuw op te laden. Indien u deze site gekoppeld heeft aan uw eigen domeinnaam blijft uw webruimte beschikbaar onder deze domeinnaam. Indien het adres van uw site van het type http://home2.scarlet.be/gebruikersnaam was, zal deze URL ook nog steeds gelden. Binnenkort zal deze omgezet worden naar http://home.scarlet.be/~gebruikersnaam!
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze technische problemen u eventueel veroorzaakt. Voor verdere vragen kan u steeds terecht op http://mijn.scarlet.be. Met vriendelijke groeten,
Het Scarlet team.
Wat vind je van dit berichtje dat gisteren in mijn bus zat? Leuk niet?
Beste Scarlet, ik gebruik die Frontpage website al goed 9 maanden niet meer, net vanwege technische problemen, waarop jullie helpdesk niet gereageerd heeft, omdat jullie het te druk hadden met Scarlet One.
Afgezien daarvan is het onderhouden van een persoonlijke website, al dan niet met behulp van Frontpage, mij te veel werk. Ik verkies een weblog zoals deze. Kost veel minder tijd, moeite en geld en er wordt een betere service geleverd (alles dan nog gratis)!
Je weet dus wel waar je die website mag steken...
1 opmerking:
oeie zon' taal zijn we niet gewend van onze zwijger!
is dat toch nit mijn slechte invloed?
lord cms
http://guatemala2005.skynetblogs.be
Een reactie posten